Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Ποτε δεν θα μετανιωσω... για τη λαθος επιλογη μου.




Εζησα οτι εζησα...
και εγινα αυτη που είμαι σημερα...







εκανα λαθη και σωστα...
εδωσα αγαπη.. εδωσα την ψυχη μου..
και πηρα πόνο!!!

και καταλαβα μια μερα
οτι δεν πρεπει να τα δινουμε όλα....






οτι θα πρεπει να ειμαστε σκληρη
με την ζωη μας...


η ζωη ειναι αδικη....


σημερα απο δικη μου επιλογη...



ζω ενα λαθος.. μιας επιλογης μου...


και ομως νιωθω ωραια!!!

ζω την αγαπη σε καποιες κρυφες στιγμες μου





11 σχόλια:

  1. μου αρεσε ο τροπος εκφρασης σου...

    αληθινος!!!

    αν καταλαβα καλα...
    αυτο που καταλαβα....

    την αγαπη την βρηκες σε ξενα χωριαφια!!

    δεν ειμαι κριτης ομως...

    ενα θα σου πω!!!

    μην σκοτωσεις ποτε μα ποτε
    αλλη ευτυχια για την δικια σου!!!

    ζησε αυτο που ζεις...
    χωρις να βλαψεις κανενα....

    ελπιζω να μην παρεξηγηθω!

    καλο απογευμα ναχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκτιμω την ειληκρινια σου, δεν σε παρεξηγω εξαλλου εγω ζητησα απαντηση. ναι zinaa kapa ειναι παντρεμενος και δεν προκειτε να μπω αναμεσα τους, απλως βρηκα αγαπη και εκτιμηση κατι που δεν ειχα εισπραξει απο αλλες σχεσεις μου. μπορει να ακουγετε ασχημα, αλλα μου ετυχε και θελω να κρατησω αυτο το λαθος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτη μου επίσκεψη, στο όμορφο ιστολόγιό σου!
    Μalbina,θα νιώσεις μοναδικά γιατί δεν θα είσαι η μοναδική...θα νιώσεις πίκρα γιατί θα φύγεις για να μη δείς την πραγματικότητα...
    Όμως αυτά όλα είναι ζωή...συμβαίνουν και θα συμβαίνουν!
    Κατασκευάζουμε πολλά εμείς οι άνθρωποι, για να καλύψουμε ανάγκες μας!
    Εκτιμώ απεριόριστα την ειλικρίνειά σου!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάθε να αγαπάς τα λάθη σου,εξάλλου απο αυτά μαθαίνουμε....οπλιζόμαστε και γινόμαστε ποιό δυνατοί!!!Καλωσόρισες στην μπλοκοπαρέα μας!!! Ομορφο το ιστολόγιο σου...και συμφωνώ απόλυτα με την zinna,αληθινός και ζεστός ο τρόπος έκφρασής σου!!! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οσο μοναχικο τοσο ζεστο βρηκα το ιστολογιο σου...συνχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 50fm πολυ ωραια τα λογια σου τα γνωριζω ολα αυτα, μα τι να κανω? πρωτη φορα με τραβηξε κατι παρανομο. ασε τωρα που εχει 4 μερες που δεν τηλεφωνησε, μα δεν τολμω να παρω εγω.

    θα περιμενω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mar9659 σε ευχαριστω για το ζεστο καλοσωρισμα σου, νομιζω αρχισαν τα δυσκολα, μαλλον καποια φιλη μου εχει δικαιο οταν μου ειπε πως παντα θα ειμαι σε δευτερη θεση και θα υποφερω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. inmusiclost καλοσορισες, χαιρομαι που βρηκες τον χωρο μου ζεστο, ναι ειναι μοναχικος γιατι ακομη δεν γνωριστηκα με πολλους απο εσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εισαι γενημενη να ζεις λαθη. Ζηστα . Το καθενα δυνατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσεις Μαλβίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω τα σχολια σας...
θελω τις σκεψης σας...